Arrangement

Vi kan efter nærmerer aftale afholde skydning i forbindelse med firmafest, polterabend, børnefødselsdage.

Der kan også indeholde faldskærmsudspring for skoleklasser eller foreninger samt privat.

Kontakt foreningen for closer info ub på udfylde Kontakt formularen

I forbindelse med regeringens bandepakke der trådte i kraft 1. januar 2018 er foreningen forpligtet til at registrere alle der bruger vores våben - med NAVN - ADRESSE - FØDSELSDATO

Download deltagerliste (excel fil)

Hent deltagerlisten og udfyld den inden I kommer til arrangementet.

Krav om mundbind

Det er fra torsdag den 29. oktober 2020 påkrævet, at personer på 12 år
og derover skal bære mundbind eller visir ved besøg på indendørs kulturinstitutioner og idrætsfaciliteter. Kravet om brug af mundbind eller visir anvendt både kunder, besøgende, tilskuere samt personale tilknyttet den anvendte idrætsfacilitet / kulturinstitution. Det gælder f.eks. indendørs i idrætshaller, på spillesteder, biblioteker og biografer. Krav om brug af mundbind vil gælde både kunder, besøgende og personale tilknyttet den nødvendige kulturinstitution og idrætsfacilitet.
Kravet om brug af mundbind eller visir gælder ikke, når man sidder ned eller hvis mundbind eller visir ikke kan bæres grundet aktivitets natur (f.eks. Ved badning, i forbindelse med omklædning mv.). Kravet om brug af mundbind eller visir gælder desuden ikke for optrædende og udøvere mv under en kultur- eller idrætsaktivitet. Det gælder kun både før og efter optræden og udøvelse mv.
Kravet om mundbind for kultur- og idrætsinstitutioner vil være gældende fra den 29. oktober 2020 og til den ???? 2021.

Højst 8 personer over 21 år kan komme til et arrangement [COVID -19]