Kontingent

Børn og Junior 400,00 for 12 mdr.

7 - 17 år

Voksen medlem 750,00 for 12 mdr.

18 - 66 år

Seniormedlem 500,00 for 12 mdr.

67+

1. september til 31. august

Vi tilbyder 2 prøveskydninger – Er du 15 eller derover, skal du fremvise billed ID eller sundhedskort i kombination med et andet ID kort i forbindelse med du vil prøve at skyde i klubben. Derefter skal man SKV6  godkendes ved politiet hvis man vil fortsætte som medlem og skyde med klubbens våben. Få mere at vide i klubben

HUSK:

For at opretholde sin våbentilladelse, SKAL man være aktiv skydende i henhold til våbenloven.

Vi har fået et nyt system i foreningen til at administrer økonomi - medlemmer og våben [Skytteforeningens Administrationssystem] som betyder at vi har opsagt Flexbillet som ikke kan benyttes mere.

I det nye system vil der stadig blive udsendt en e-mail når der skal betales kontingent - samt der kan udsendes nyhedsbrev når nødvendig. I har alle fået nyt medlemsnr. som skal bruges når I betaler jeres medlemsskab af foreningen.

Det er vigtig at jeres medlemsnr. bliver påført jeres betaling i netbank - der kan også betales med mobilepay eller kontant i foreningen.

Samtidig har vi lavet en ny hjemmeside som arbejder sammen med det nye kassesystem hvor der er kommet et Medlemslogin hvor man kan følge med i hvad vi har reg. i foreningen på medlemmet.

Oplysning om bankkonto - se i højre side.

Konto i Nordea:

Regnr.:  1944   Kontonr.:  6449495762

Husk at påfører jeres medlemsnavn når I betaler i netbank eller tekstfeltet i mobilepay.

Kontant og mobilepay betaling i foreningen.

Husk at påfører medlemsnavn i tekstfeltet når I betaler med mobilepay.

Mobilepay nr. 84595

Skytteforeningens Administrationssystem

Kan anbefales til alle skytteforeninger

OB SERVICE - Ole Brøgger