Indbydelsen til 2021 Danmarksmesterskaber på 25-50-200-300 meter

Indbydelsen til 2021 Danmarksmesterskaber på 25-50-200-300 meter.

Stævneledelsen og DGI Skydning håber og tror på, at vi må samles i en udstrækning der gør at vi forventer at kunne gennemfører DM.

Der tages forbehold for ændringer til indbydelsen, da retningslinjerne fra myndighederne vedr. Covid-19, ændres løbene og muligvis også helt op mod DM.

Retningslinjerne kan få indflydelse på indbydelsen til DM.

DM vil blive gennemført i henhold til myndighedernes retningslinjer i forbindelse med covid-19.

DGI Skydning forventer/henstiller til, at de på et hvert tidspunkt gældende retningslinjer efterleves af alle, herunder at man ikke møder op til DM hvis man har den mindste antydning af begyndende sygdom.

Vi gør opmærksom på allerede nu, at man skal forvente krav om, at man skal fremvises coronapas/negativ test for deltagelse i DM, gældende for personer fra 18 år og op efter.

Overnatning og fællesmiddag

Overnatning og fællesmiddag, udbydes ikke via DGI Skydning

Ønskes overnatning/forplejning skal deltagerne/skytterne/LDF selv tage kontakt til- booke og betale direkte hos evt. udbyder af overnatning og forplejning.

Forespørgsler om  overnatning/forplejning kan evt. rettes til f.eks.

Camping - www.skyttebutik.dk.

Hotel Bredehus

Danhostel Vejle – Skibets Vandrehjem - www.vejle-danhostel.dk

DM indbydelserne

Indbydelse benævnt som ”flyer” er til det hurtige overblik

Indbydelse er den fyldige til landsdelene, tilmeldings ansvarlige, foreninger og skytter

DM Riffel BK og junior d. 10.-12. september 2021

(Skema skal indsendes til landsdelsforeningen, som sender samlet til DGI ud fra det antal hold de må stille med. Der er ikke fri tilmelding.)

DM Pistol d. 11.-12. september og den 25.-26. september 2021

Skema for tilmelding af foreningshold

DM Riffel Voksen d. 24.- 26. september 2021

Tilmeldingsfrister til DGI Østjylland

Tilmelding for skydetid til DM Riffel BK, Junior og Voksen skal være modtaget af Bjarke Nordentoft senest d. 7.9 på mail Bjarke.Nordentoft@dgi.dk

Tilmelding til skydetid til DM Pistol skal være modtaget af Lotte Boserup senest d. 7.9 på mail lotte.puv@gmail.com

Tilmelding vedr. skydetider kan kun ske gennem landsdelsforeningen.

Tilmeldingsfrister til DGI Østjylland

Tilmelding for skydetid til DM Riffel BK, Junior og Voksen skal være modtaget af Bjarke Nordentoft senest d. 7.9 på mail Bjarke.Nordentoft@dgi.dk

Tilmelding til skydetid til DM Pistol skal være modtaget af Lotte Boserup senest d. 7.9 på mail lotte.puv@gmail.com

Tilmelding vedr. skydetider kan kun ske gennem landsdelsforeningen.